Lilla räkan

Glömde ju skriva igår att min lilla räka blev en månad! Hallå, vart tar tiden vägen?? 1 månad, det har gått så himla fort..Fan snart kommer ju båda ungarna att flytta hemifrån känns det som..Tycker det är skrämmande bara att Emilia börjar skolan om 3½ år, herregud liksom! Usch usch, man hänger inte med..

Just nu ligger räkan och sover i vagnen, somnade när vi lämnade Emilia på dagis. Jag ska lägga omkull mig på soffan en stund jag med. Skönt sörru! Var tvungen att ringa till hälsocentralen först bara för att fixa en tid för att kolla upp min förbannade reumatism. Har förjävligt ont just nu så jag ska prata lite med läkaren för att se om jag kan få min förbaskade remiss till reumatologen nu och gärna några kortisonsprutor om det går fast man ammar..Det sprutas ju rätt in i leden så det kanske inte går över i bröstmjölken som tabletter gör. Eller hur? Låter ju konstigt annars, eller nåt..Det enda jag kunde få var en telefontid nästa måndag, så skulle jag få prata med läkaren då och komma överens om hur vi ska göra. Telefontid, hmpf..Kan dom kolla läget med mina leder över telefon? Tekniken går verkligen framåt, hah..Jäkla sjukvård..Och får jag inte en remiss till reumatologen nu då tänker jag göra som mina kära dotter när hon inte får som hon vill, dvs slänga mig på golvet och skrika rätt ut med krokodiltårarna sprutandes. Det kanske funkar..

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hoppas du får en fortsatt bra dag! Gratta Räkan från mig ;)

2008-05-19 @ 10:28:44
URL: http://frajdutt.blogg.se
Postat av: ALBA

grattis räkan :)

2008-05-19 @ 10:35:03
URL: http://alb.blogg.se
Postat av: madde

grattis till er.. jaa tiden går värkligen fort :D

2008-05-19 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0