Nyduschad..

...och fräsch! Ska väl strax ta och vandra ner på stan och leta present åt mamma som fyller imorgon. Vill gärna ha promenadsällskap men det är ingen som verkar ha tid. Sandviken-dagarna är det med så det är väl fullt med folk på stan, eller nåt.

Igår kväll deppade jag ihop rejält. Det var så varmt och klibbigt och jag kommer inte i ett enda par av mina sommarkläder. Roligt värre. Inte vart det bättre av att Fredrik satt sig och asgarvade och påpekade att jag hade fet röv heller. Måste försöka ta mig till Valbo nån dag och kolla efter nå typ shorts och så.

Haha på vägen hem från dagis imorse så mötte jag en av mammas mostrar. Hon börjar väl närma sig 75 år ca. Mamma berättade tidigare att den där mostern hade kommit och berättat om ett problem hon hade. Det var så att hon dejtade två karlar samtidigt för hon kunde inte bestämma sig för vilken hon ville ha, då den ena var så jävla bra i sängen, haha!! Värsta pantertant ju :-D

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Ville bara önska dig en trevlig helg! :)

2008-05-30 @ 10:36:25
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Det var jättekul att träffa dig i dag igen! :)
Räkan är såååååååååå söt! :P
Kram kram!

2008-05-30 @ 18:46:04
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0