Skön promenad

Det blev en skön promenad på 2 timmar efter att ha hämtat Emilia på dagis. Skönt att röra lite på sig! Vi gick förbi en lekpark så Emilia fick åka lite rutschkana och gunga, sen gick vi Stenbärs-slingan vid Norrsätraskolan. Mysigt att gå i skogen ju, och vi såg till och med rådjur! Först hördes bara ett rejält prassel i skogen och jag fick ju på en gång för mig att det var värsta stora björnen som skulle attackera, haha..Sen började det tyvärr småregna lite så då var det lika bra att gå hem ifall det skulle bli värre.

Nu ligger ungarna på en filt på golvet och pratar med varandra. Katten är med på ett hörn han med! Evelina följer med så bra med blicken nu, speciellt när storasyster är i närheten. Så roligt att se!

Hihi, Emilia ville förresten måla naglarna igår, så då gjorde vi det! Första gången, och Emilia var faktiskt riktigt duktig och lät bli att röra innan det hade torkat. Så nu har hon så fina röda naglar så, och stolt är hon!

Känns som det är hundra år kvar innan Fredrik kommer hem från jobbet..1½ timme kvar..Så långa dagar..Idag blir det kyckling, ris och currysås till middag, mumma! Det är nog en av de godaste maträtterna som finns!

Jaa just ja, grattis till lillebror som fick ett jobb idag! Nu hotar han med att flytta till sin flickvän som bor i Motala typ. Men det får han inte för mig, jag vill ha min familj nära! Just nu bor vi ju grannar :-) Det är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0