Utvecklingssamtal

Det gick jättebra på utvecklingssamtalet på dagis! Bara positiva saker att säga om Emilia, min duktiga tjej! Dom tycker att hon är en sån snäll, hjälpsam och positiv tjej som alltid är glad. Och hon är så duktig för sin ålder, och klok! Beter sig mer som en 3-åring än som en 2-åring. Skalar sina potatisar själv, klär på sig själv (dragkedjor och allt), hjälper alla andra barnen och vet precis vad man får och inte får göra, så hon håller koll så att inga andra slåss och så, haha! Jag skulle kunna sitta och skryta hur länge som helst om min duktiga tjej, men det kanske inte är så roligt för er att läsa om, hehe..

Nu ska jag lägga huvudet på kudden i några minuter, känner huvudvärken komma smygandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0