Håhåjaja..

Trött!! Kan jag lova..Var uppe till halv 1 inatt för att fixa kaklet i köket..Pust..Äntligen klart nu iaf! När jag sen skulle gå upp och lägga mig, skittrött, ja då var Evelina vaken och vägrade somna om. Hon höll sig vaken till halv 6 imorse, då fick jag äntligen sova. Hoppas verkligen det bara var för inatt som hon krånglar så här, orkar inte med en till sån där period då hon håller sig vaken hela nätter..Fredrik skulle på älgjakt idag han med, men han stannade hemma och gick upp med Emilia så att jag kunde sova lite med Evelina nu på förmiddagen. Det tackar jag för!
Just nu är Fredrik iväg och köper sylt och grädde, så ska vi göra våfflor till lunch. Sen måste jag in i duschen, för vi ska få besök av Lotta idag! Fick sms igår att hon skulle till Sandviken, hon bor ju i Stockholm nu mera, och hon ville så gärna hälsa på och se barnen. Så självklart får hon komma förbi! Fick slänga om lite planer men förhoppningsvis går det bra ändå. Senare ska jag försöka få tag på Dennis, kolla om det blir för sent för film efter 8. Ja jag vet, det är lördag och 8 är inte särskilt sent, men ändå! Man vet aldrig! För mig med småbarn är 8 nästan sent iaf, haha!
Imorgon hoppas jag att Malin och Alicia kommer på besök. Skulle vara så roligt, tjejerna lekte så bra ihop sist vi träffades :-)

Nej, nu måste jag slänga ihop våffelsmeten! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Det är aldrig för sent för skräckfilm... eller nåt. :P

2008-11-08 @ 14:22:06
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0