Host och snor

Emilia hostar och snorar, vad puttenuttigt. Eller så inte. Hon som nyss blitt av med sina 11:or under näsan. Aja.

Pepparkaksbaket gick bra. 2 timmar bakade vi, sen gav vi upp. Lite deg finns kvar ifall vi får lust att baka nån annan dag. Emilia tröttnade ju ganska fort och åt mest deg, haha. Evelina sov igenom i stort sett hela baket. Kanske lika bra det, hon är ju för liten för att hjälpa till och såå kul kan det ju inte vara att bara sitta bredvid och titta på :-)

Annars har vi inte gjort mycket idag inte. Tagit det lugnt. Köpte kebab från Jensas till kvällsmat, mumma det!
Just nu håller Fredrik på att natta en väldigt sur Emilia och Evelina sitter här bredvid mig och leker. När Emilia somnat ska jag ta brorsan med mig till affären. Inte ofta man träffar lillebror nu för tiden. Han lever sitt egna liv i datorn.

Nää nu ska jag och Evelina ha lite krypträning på golvet. Hon är riktigt duktig :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mums, pepparkakor! Tänkte baka lussebullar på söndag jag. Måste ju nu när det är advent snart! Så det blir lite mysstämning ;)

Hoppas flicka kryar på sig! Kram

2008-11-29 @ 03:51:14
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0