I have no life..

Usch, ja så känns det verkligen nu. Det enda mitt liv består utav är städa, laga mat, tvätta, diska, byta blöjor, torka rumpor, äta och sova..I stort sett. Jag älskar mina barn över allt annat, men att vara mammaledig är fan trist! Jag blir så lätt uttråkad, och är man mammaledig medans alla andra jobbar/pluggar, ja då finns inte mycket att göra..Så jäkla synd att Cina och Jessica som också är mammalediga med jämngamla bebisar inte bor i stan..Jag har ju ingen bil om dagarna så jag tar mig ju inte utanför Sandviken..Känns som det enda jag ser är denna lägenhets väggar..Kan lova jag är trött på att vara här hemma nu..Hatar tapeterna, hatar möblerna, hatar allt! Tur iaf att vi ska skicka in papper till Sandvikenhus om rust efter nyår. Då jäklar ska det bli fint här hemma! Emilias rum ska jag nog fixa själv, sen ska jag nog försöka få Fredrik att gå med på att måla om möblerna lite. Förnyelse är alltid roligt! Kanske jag trivs här ett tag till ^^ Åh suck..Saknar vuxet sällskap..

Fredrik sa åt mig att försöka hitta på nåt den här helgen, men de jag frågat om bio och sånt kunde tyvärr inte denna helg. Nästa vecka pratade Fredrik om julfest på hans jobb, så då kan jag inte när dom kan heller kanske..Suck! Så typiskt..Men inte mycket att göra åt. Får väl försöka hitta på nåt annat denna helg då, eller så blir jag bara hemma, som vanligt. Skulle ju vara trevligt med en tur till Valbo. Gå och strosa lite, kika efter julklappar. Kanske tar en tur dit om inte annat.

Nu ska jag nog ta och käka lite persikohalvor, och underhålla min minsting som är lite sur! ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

4000 m.. Det är en bit det! Vad läckert! Vi får ta en biokväll med låt den rätte komma in här framöver, om vi inte hittar nå dejter själva, haha! :)

Så får du komma ut o slippa se lägenheten en stund med ;) Kramis!

2008-11-21 @ 09:42:41
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vi gick till öppna en liten stund. Emilia vart så trött så vi gick hem efter 1 timme ungefär. Vet inte om du var där, det var så himla mkt folk ju.

Om du vill kan vi träffas och hitta på något med barnen om du vill, jag gör inte heller så mkt om dagarna.

/Kram Veronica.

2008-11-21 @ 11:56:05
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Okej, då förstår jag om du var trött =/ Ja det skulle vara jätte kul, jag vill gärna har fler vänner som har barn =) Då ligger man oftast på "samma nivå" om du förstår hur jag menar :p hehe. Du kan adda mig på msn om du vill. [email protected]

Vi hörs!

2008-11-21 @ 17:45:14
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0