Jävla sjukvård!

Tröttnade rejält på min käke som är ur led, så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och frågade vad jag skulle göra. Hoppades på ett svar i stil med "åk till familjeläkarjouren så hjälper dom dig få den på plats". Men det svar jag fick är samma jävla svar man alltid får, oavsett problem! "Ta en alvedon". Hur i hela jävla friden ska en alvedon-jävel hjälpa mig få käken på plats!? Jag ger då inte mycket för sjukvården inte..Skitgrejer..Får väl stå ut med den här käken då, skitsamma att jag inte får i mig mat..*muttra*

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Ring tandläkaren!

Nicklas har haft problem med käken han med, den knäppte när han åt och öppnade munnen för mycket. Liksom hoppade fram och tillbaka.



Biter du på naglarna? Iaf, man skulle tydligen ta kontakt med tandläkaren. haha.



Nej, vi fick ingen tandborste. Tror hon glömde det, för de låg på bordet men man kan ju inte bara ta en utan att hon bjuder liksom. =P

2008-11-23 @ 19:28:08
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du ska ringa tandläkaren-dom fixar det!

Jaghar åxå sånna knäppningar i käken,nu när jag skulle ha munnen öppen länge hos tandl. när jag skulle dra tanden,så blev det så där...men då sa dom att jag var på rätt stlle om den skulle hoppa ur led!

Så ring i morronbitti!

Camilla

2008-11-23 @ 20:46:49
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: stina

Haha va komiskt, jag har nyss pratat med rådgivningen och det svar jag fick var oxå TA EN ALVEDON!!! JÄVLA KUK SJUKVÅRD..

2008-11-23 @ 21:38:43
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0