Julgardiiiiin, vart är du?

Har släpat oss ner i förrådet för att hämta upp julsakerna, men till min stora besvikelse så låg inte julgardinerna där. Vart fan har jag gjort av dom?! Har kikat igenom tvättkorgen uppe och nere, garderoberna och lådorna under sängen..Finns liksom inte så många fler ställen dom kan ligga på. Helskotta också..Snål-Fredrik låter mig inte köpa nya heller..Vägrar ju vara utan julgardiner..Dom gör ju så himla mycket för julstämningen ju..Snyft, dumma dumma julgardin..Kom fraaaam!

Jag och Fredrik fick värsta godissuget här på kvällen, men tyvärr så hann affären stänga innan vi hann iväg och handla, så jag ställde mig och gjorde chokladbollar. Nu är jag äckligt mätt..Varför kan man aldrig äta lagom mängd för? Man måste ju verkligen möla som en idiot också..Att man inte lär sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du får komma in till mej på Trivsamt å köpa ett par nya julgardiner =)

2008-11-25 @ 08:40:05
URL: http://hannahellman.blogg.se/
Postat av: Sophy

Usch för lakrisyoghurt!! Den var ju inte alls nå god..värsting eftersmaken!!! ;0)

2008-11-25 @ 09:26:48
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: madde

äh strunt i han köp ändå nya om man har råd så varför inte liksom? :)

2008-11-25 @ 09:55:09
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på bloggen) :)

2008-11-25 @ 10:07:22
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0