Kaffepaus

Jaa egentligen dricker jag knappt kaffe, men latte det är fan skitgott! Speciellt med sån där smaksättare. Tur vi har en lattemaskin hemma! Iofs så har den inte funkat på ett tag, men nu funkar den igen! Inte för att vi gjort nåt med den, bara låtit den stå. Kanske behövde lite vila? ^^ Svårt att få tag på sån där smaksättare bara. Dom hade på ICA Maxi förr, när det hette Kvantum, men inte nu mera. Hittade dock på Prix för ett tag sen, för halva priset. Ska väl sluta sälja dom..Fanns bara Irish cream och vi trodde inte det skulle vara så gott, men det var det faktiskt! Annars har vi kört på vanilj, choklad och hasselnöt. Synd det är så svårt att få tag på..Skulle kunna dricka ihjäl mig på latte, men då skulle nog inte magen må så bra ^^
Kom förbi på en fika vettja så bjuder jag på latte! :-D

Snart ska jag börja städa litegranna..Måste bara samla lite kraft först..Fredrik ville att det skulle vara skinande rent nu när hans föräldrar ska komma och vara barnvakt. Så det blir till att slänga in en tvättmaskin, diska, dammsuga och torka golven. Behövdes ändå göras, så det är väl bara bra att jag får en anledning till att städa nu, då kan jag ju inte sega och säga "äh, jag tar det imorgon!".

När jag hämtade Emilia på dagis idag berättade dom att det går magsjuka igen. Men suck! Finns inget jag hatar så mycket som magsjuka, det är vidrigt! Fast de senaste ggr det gått magsjuka på dagis så har ingen av oss blitt smittad. Det är bra! Tror Emilia blitt smittad 1 gång bara när det gått magsjuka på dagis, och då har det gått många ggr kan jag säga!! Den ungen har bra immunförsvar. Kan inte låta bli att tro att det har lite att göra med att jag ammade henne i 1½ år ^^

Oj, klockan är redan halv 4..Fasen, måste nog börja med den där städningen nu..Ska ju hinna fixa maten sen också, och Fredriks föräldrar ska ju också äta idag så det blir ju lite mer mat att göra än vanligt..Maten måste vara klar till strax efter 5. Tur man är skitsnabb på att städa! Hoppas Evelina bestämmer sig för att sova lite till bara, annars blir det svårt att städa, med en unge hängandes i tutten ^^

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Hahahha "unge hängades i tutten"!!! Jag kommer gärna förbi på en latte. =) Men det får nog bli nästa vecka om det går bra för dig då...

2008-11-13 @ 17:41:09
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0