Köpstad

Bara jag som är vaken här hemma nu. Kul..? Försöker förgäves väcka Fredrik som somnat uppe med Emilia medans han nattade henne. Så var det med den filmen..Kanske man ska sätta på ett avsnitt av Buffy the vampire slayer? Bästa serien någonsin om ni frågar mig! Har självklart alla 7 säsongerna hemma på DVD, sett hela serien 3 ggr redan. 1 gång på tv och 2 ggr på mina DVD:er. Hihi..

Idag då? Sov länge idag. Eller sov och sov..Evelina vägrade ju sova, hon vaknade stup i kvarten så nå jättemycket sova vart det inte, men iaf..Hon är täppt i näsan..Eller hon är det bara på natten, inget alls på dagen. Skitdrygt. Inte mycket sömn inatt ändå alltså.
Efter lunch tog jag med mig Emilia ut och åkte pulka! Riktigt skoj, men shit vad ont i svanken jag fick! Farligt att åka liten pulka i gupp, haha..Emilia hade skitkul, trots att jag lyckades rycka iväg pulkan en gång så hon for ner i snön med ansiktet först, haha!! Evil mum.. :-P
När vi tröttnat på pulkan så gick vi hem och bytte om sen åkte vi till Valbo köpstad, nya delen av Valbo som dom har öppnat nu. Var väl inge speciellt, men skönt att komma hemifrån en sväng. Svängde in på Coop också, fikade lite och handlade hem ingredienser till tacogratängen som vi åt till middag. Tacogratäng är skitgott! Lärde mig laga det på en tjejfest för ICA Kvantums tjejer hemma hos Sophy för typ hundra år sedan! Måste vart typ 2003 :-P För er som inte vet så jobbade jag på ICA Kvantum från att de öppnade i oktober 2002 fram tills april 2005. Fast jag var sjukskriven mellan september 2004 ända fram tills jag slutade i april året efter. Jaja.. :-P

Imorgon är det söndag och barngympa klockan 09:00..Jag är inte ett dugg taggad..Det är ju så tidigt ju..Men, men..Har ingen aning om vad som händer sen, det visar sig väl..Same old, same old antar jag..Dvs sitta hemma och ha boooring!

På måndag måste jag ringa BVC. Evelina har fått tid hos tandhygienisten nu, det måste jag verkligen komma ihåg att boka om för vi fick tid samtidigt som jag ska in till sjukhuset igen..Känns dock lite onödigt att gå dit, då jag redan vet hur man gör med barntänder..Var ju inte så länge sedan Emilia var där. Inte för att man fick veta så mycket ändå, visste ju redan allt..Men får väl gå dit för att få en gratis tandborste då, haha!

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Jeg blev så himla sur, tror du jag/Lilly fick en tandborste när vi var där då? ;P

2008-11-23 @ 10:35:03
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha okej :p Jag inte så mkt julpynt än, är första året jag bor själv över en jul :p Men det blir väl mer med åren, man har ju inte så jätte bra ekonomi att gå å köpa massa julsaker för direkt men efter julen kan man ju få allt för under halva priset så det är då man får passa på och inhandla till julen framöver =) Emilia har inte fått någon tandläkartid. Hm. Ha det bra. Kram

2008-11-23 @ 12:40:53
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: Sophy

Åå va gott med tacogratäng!!!! De är nåt av de bästa som finns!!!

2008-11-23 @ 23:16:04
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0