Läggdags

Gäsp gäsp, snart dags att sova. Idag har det väl inte hänt så mycket. Dagarna ser ganska lika ut. Lämnade Emilia på dagis 9, hem och la mig och vilade. Evelina sov ända till halv 12, skööönt! Hela natten dessutom, utan att amma! Snacka om sprängfyllda tuttar, hihi..Käkade lunch med Fredrik, väldigt nyttigt, McDonald's! Provade på waffel fries, riktigt gott! Sen hämtade jag och Evelina Emilia på dagis vid 14, tog en promenad och var ute och lekte i lekparker i 1½ timme. Evelina sov så jag kunde ägna mig helt åt Emilia. Det gillades! Sen kom vi hem och Evelina sov vidare så vi gick upp på Emilias rum och lekte med dockor. Emilia tar alla dockor själv, har jag tur lämnar hon en utan ben och huvud åt mig..Kul.. :-P Sen käkade vi kvällsmat, klädde på oss och gick till affären hela familjen. Köpte pepparkaksdeg, hihi. Så imorgon ska nog jag och Emilia baka lite tror jag. Lite tidigt kanske, men va fan! Fast det värsta är väl att degen är nog godare än de färdiga kakorna ^^ Sen gick vi hem och Fredrik nattade Emilia. Johan kom förbi och han och Fredrik sitter och spelar fotboll på X-boxet. Trist!! Mamma kom iaf förbi så jag fick någon att prata med jag med. Men nu har hon gått hem och jag ska ta och käka nån frukt och sen tvätta av mig lite och sova!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha kunde inte låta bli att skratta :D får du bara leka med en dock-kropp då? ^^,

2008-11-05 @ 23:18:33
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hello.Programmen går på TV FAKTA.

Börjar vid 20.00 på onsdagar.

Nu ska jag åka till jobbet...gääääsp!



Camilla

2008-11-06 @ 06:18:21
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: madde

haha trasiga dockor hehe

2008-11-06 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0