Nattuggla

Suck, varför måste jag ha en sån nattpigg unge för? Evelina somnade vid 21:00 och sov ända fram tills nu. Nu tycker tydligen hon att det är morgon, för inte sjutton vill hon sova mer iaf..Åhh..När ska hon förstå att man ska sova på natten egentligen? Jag som tyckte det var jobbigt med Emilia som somnade senast 23:00 när hon var liten..Haha..Emilia sov iaf hela nätter ända från början, ingen nattamning där inte..Blev nog lite bortskämd där tror jag.

Längtar tills på torsdag då det är barnbidrag. Handla hem lite matvaror, ta en sväng till Valbo och kika julklappar och kläder åt ungarna. Såg i söndagens reklamhög att dom har sån där lakritsyoghurt på Lidl, 2 för 24:-. Det är skitbilligt! På ICA Björksätra där jag handlat den yoghurten tidigare, där kostar den 17,90:- styck. Så vi ska definitivt till Lidl och handla lite yoghurt! Så ska det handlas hem en fläskfilé för jag tänkte laga till en sån och hemmagjord klyftpotatis på fredag. På lördag blir det nog tacogratäng! Länge sedan vi åt sån nu. Blivit vanlig tacos i flera månader nu så det är dags att byta lite ^^

Plockade fram mer kläder åt Evelina idag i storlek 74/80. Så jäkla skumt, känns som jag nyss plockade bort dem ur Emilias garderob! Bl.a tröjan Emilia hade på sig på sitt dagiskort förra året, då var hon 1

Kommentarer
Postat av: tina

overall i strl 80 finnes=).. må bäst.. kram

2008-11-18 @ 10:53:47
URL: http://tinizenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0