Oj då..

Jösses vad klockan sprungit iväg! Vad har jag gjort idag egentligen? Tänkte jag skulle fixa lite lunch nu, men ser att klockan är halv 2, dvs dags att hämta Emilia på dagis! Så dumt, blidde jag visst utan mat..Får ta fram lite mackor ur frysen när vi kommer hem så kan vi äta mackor och varm choklad ^^
Jessica och Ludwig ska komma och hälsa på också. Dom kommer nån gång efter 14:00. Varnade henne för hur det ser ut här hemma, haha! Tänk att det alltid är stökigt! Fast det är väl mest barngrejer som ligger överallt, leksaker och sånt. Ja Fredrik har ju en jädra massa "leksaker" han med som ligger och skräpar överallt, hehe..

Ett kort litet inlägg, nu måste jag amma Evelina, byta blöja och klä på oss och gå till dagis! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin Ågren

känner igen det där med "pappaleksaker"....höll på att få nå fel på alla "prylar" Tommy hade låg överallt!! är tom en del kvar här än;-)o de brukar inte va så villiga att plocka upp efter sig heller=/

2008-11-04 @ 08:42:29
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0