Öppna med Jessica

Jag och Evelina har nyss kommit hem nu, har varit på öppna förskolan med Jessica och Ludwig. Dom kom hit och hämtade oss efter lite krångel från min sida. Hade lite beslutsångest efter en halvt sömnlös natt. Men jag bestämde mig för att åka, orkade inte sitta hemma själv. Fullproppat med folk på öppna som vanligt. Tycker det är lite synd faktiskt, för många av mammorna där är lite..Jaa jag vet inte, men dom håller ihop så tätt ett gäng där och dom hejar knappt på nån annan. Stroppigt liksom. Men men, jag hade iaf trevligt, och soppa fick man i sig också.

Nu ska jag byta bajsblöja på en galen Evelina, sen amma henne och så iväg och hämta Emilia på dagis. Funderar på om vi ska ta en promenad eller nåt. Orkar inte sitta inne, så är det ju fint väder med! :-)

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Nope det är ungefär som ostkaka fast ändå inte. Det är gjort på risgrynsgröt. =) hehe svårt att förklara. =P

2008-11-04 @ 17:45:17
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0