Skumt väder

Hua, tycker det varit riktigt skumt väder idag. Dimma heeeela dagen, lekat som ett vitt täcke över allting. När jag och ungarna gick ut på en promenad och lekte lite så mötte vi inte en endaste människa heller, allting var helt tyst. Inga bilar hördes, inga djur. Bara jag, ungarna och dimman. Fick man lite skumma känslor i kroppen. Nästan så jag väntade mig en drös zombies runt husknuten :-P
När vi kom in efter promenaden så bakade vi pepparkakor! Så jädrans gott! Med deg alltså :-P Nää men de färdiga kakorna blev ganska goda dom med, haha. Mitt i alltihopa så ringde telefonen, pappa. Orkade inte svara när jag hade så mycket på G och han blir alltid så långdragen i telefonen och upprepar samma saker typ tusen ggr. Tänkte jag skulle ringa upp honom när vi var klara. Strax efteråt ringde mobilen, Jessica stod det. Så jag svarade. "Heeeej väääl!", hör jag pappa säga i luren. Vafan! Snacka om att bli lurad av mobilen..Så jag blev fast med pappa i telefonen i en halvtimme ändå, med en otålig Emilia bredvid mig, ett väntade pepparkaksbak som vart väldigt försenat plus att jag hade ju kvällsmaten att fixa också. Suck..Fick äta 30 minuter senare idag, inte hela världen men ändå. Emilia hinner bli väldigt sur på de där 30 minuterna.

Nu håller Fredrik på att natta Emilia och när han kommer ner så ska jag dra upp till brorsan och spela tv-spel! Gamla hederliga Super Nintendo! Finns absolut inget bättre spel än det! Har massvis med spel till, men letar och köper ständigt nya! ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanske man ska ta å köpa en pepparkaksdeg till lödagsgodis denna vecka??!;-)

Älskar åxå att äta degen...brukar tyvärr inte bli så mkt kvar att baka med....



Dimman var äcklig i dag-håller med dej!



//Camilla

2008-11-06 @ 21:41:29
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0