Sorgligt..

Söndag och Emilia hade barngympa imorse, men det blidde inget idag. Evelina har hållt mig vaken i stort sett hela natten, sovit 1 timme, sen vaknat, sovit 1 timme sen vaknat..Drygt som tusan. Hade verkligen inte ork att släpa mig upp till gympan då, tyvärr. Inte Fredrik heller. Men jag tror inte hon led så mycket faktiskt.
På eftermiddagen åkte vi till Årsunda och hälsade på Fredriks föräldrar och bytte till vinterdäck på bilen. Medans Fredrik bytte däck så gick Emilia in till Rune och Maggie och åt haj, jag och Evelina tog en promenad i skogen så hon fick sova lite. Lite lätt läskigt att gå i skogen när det börjar skymma..Knakar och susar överallt. Man får ju för sig massa saker. En björn här, en älg där typ. Såg iaf 4 rådjur, det räckte för mig, så jag vände och gick hem igen, haha..
Nu innan läggdags så rensade jag ur Evelinas kläder och tog fram storlek 74. Mycket har hon ju redan i 74 men jag tog fram resten nu. Och varje gång man rensar ur kläder så tycker jag det är lika sorgligt..Tänk att jag aldrig mer kommer att få ha en liten bebis..Jag kommer aldrig mer att få plocka hem de där kläderna..Hade ju så gärna velat ha en till bebis om nåt år, men Fredrik vill inte och det är ju inte direkt så jag kan tvinga honom. Gud vad barnkläder vi har, kommer nog kunna tjäna en slant på dem sen om vi säljer det. Men jag vill inte!!!

Nu ska jag ringa brorsan och kolla om han vill med och handla när Fredrik nattat Emilia! Alltid trevligt att få lite sällis! ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Han kanske ändrar sig om några år - det vet man ju aldrig! Och annars får väl nå syskon eller så ta över kläderna till framtida barn ;) Så används de iaf!

Hoppas det är bra med dig, och att du inte dricker ihjäl dig på latte nu - det är ju så gott! Smaksatt lät spännande.. Brukar bara drickas McDonald's "vanliga" :)

kramar!

2008-11-17 @ 03:56:27
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a



Tänkte bara fråga dig vad du brukar göra för att lyxa till vardagen lite extra??



Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 16:46:58
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0