Sunday bloody sunday

Söndag idag. Veckorna rusar förbi. Fortfarande läskig dimma ute med.

Igår eftermiddag kom Lotta förbi och hälsade på. Jätteskoj! Vi träffas ju inte så ofta numera då hon bor i Stockholm. Hon hade med sig present åt Emilia, Evelinas present hade hon åkt ifrån så den låg kvar i Stockholm. Hoppas hon inte hade köpt kläder bara, för då har hon nog växt ur dem till nästa gång vi ses! :-) Fredrik åkte iväg och köpte pizza som vi smällde i oss allihopa. Lotta är vegetarian så hon och jag delade på en vegetarisk pizza. Emilia gillade verkligen Lotta, försökte få med sig henne in på sitt rum hela tiden för att leka med dockor, så började hon gråta sen när hon skulle åka hem. Tufflan. Sen när jag slutat amma så ska jag åka till Stockholm en helg så ska jag och Lotta shoppa massa, äta gott och festa såklart! ^^
När ungarna somnat på kvällen så åkte jag hem till Dennis och kollade på skräckfilm. The grudge 2. Älskar skräckfilm! Hade jättetrevligt, smällde i oss en varsin skål med popcorn hihi..Dennis kör förresten med dipp till popcorn. Det hade jag då aldrig provat på förut, men var ju tvungen att prova nu. Nån annan som äter dipp till popcorn? :-P Så kan jag ju säga att vi hade världens problem med att få upp läskflaskan. Varken jag, Dennis eller hans mamma lyckades, så till slut fick vi leta hjälpmedel i verktygslådan. Haha!! Herregud..Ser fram emot nästa skräckfilmskväll!

Nu på morgonen så har jag och Emilia varit på barngympa som vanligt. Sitter och väntar på min kusin nu för vi ska på loppis en snabbis. Sen hem och äta lunch. Får vi se vad resten av dagen bjuder på. Hoppas att Malin och Alicia kommer förbi en sväng. Annars blir det kanske Årsunda, Fredrik vill sätta på vinterdäck på bilen.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Vi är så smarta så :P

2008-11-09 @ 13:39:27
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0