Were are my julgardins?

Åh..Tänkte jag skulle ta fram julgardinerna, tvätta dom om det behövdes och stryka dom..Men jag har slarvat bort skiten!! Vilken mupp jag är..Hoppas verkligen dom ligger nere i förrådet bland prydnadssakerna, annars får jag spjunk..Tur Dollarstore har billiga gardiner annars, haha..Julgardinerna är det enda jag tänkte sätta upp nu lite före första advent. Har ju ändå skittråkigt här hemma om dagarna så why not. Men prydnadssakerna får vänta tills söndag. Julgranen får vänta lite till, annars kommer ungarna att hinna riva den flera ggr om innan julafton, det orkar jag nog inte med :-P Försökte mig även på att göra lite snygg sån där fejksnö på köksfönstren..Men jag vette tusan om det inte mer ser ut som nån spytt tomtegröt över hela fönstren, haha..Aja..Emilia vart impad iaf!

Nej nu är det blöjbyte på minstingen..Sen måste jag försöka hitta på nån mat att laga..Upptäckte vi hade slut på potatis, mjölk och nåt mer var det..Så jag har inte så mycket att välja på..Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0