Det ligger kvar..!

Det var då inte roligt att kliva upp imorse och se hur det såg ut ute. Massa jäkla snö! Trodde då inte att snön skulle ligga kvar, men det gjorde den ju..Fan också..Jag vill verkligen inte ha snö..Det är ju fortfarande oktober, så tidigt brukar väl inte första snön komma nu för tiden..Eller? Jag tycker snön kan komma veckan före jul och försvinna veckan efter nyår. Mer behövs inte. Emilia vill ju såklart ut och åka pulka nu, men jag vill inte gå ut. Dels för att Evelina är jättesnorig och knappt har sovit inatt för hon varit så täppt, och dessutom så har vi inget regnskydd till vagnen. Skulle ju få ett med när vi köpte den, men det hittades aldrig på och vi har inte åkt iväg och köpt nåt nytt. Dumt kanske..

Nej usch, nu ska jag sätta mig och deppa vidare framför tv:n..Sörja sommaren..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ut å lek med barnen nu...ha ha...är SÅ glad att Max är så stor att han är ute själv m. sina kompisar!

men..jag har varit där du är nu åxå..din tid kommer den åxå om ett par år...;-)

Fram med pulkan nu!!

Själv ska jag krypa ner i soffan med kisarna...mjauu!



//Camilla

2008-10-31 @ 10:09:34
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du har fått en utmärkelse, läs min blogg.

2008-10-31 @ 13:12:31
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0