Dumma sjukdom..

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Jag hatar att vara sjuk..Det är så irriterande att vara förkyld..Svettas som en gris..Näsan alldeles igentäppt eller så vill den inte sluta rinna..Halsen rosslar..Och en trevlig huvudvärk på det..Ungarna är inte på bästa humör dom heller. Emilia gnäller heeeela tiden, "mammaaaaaaa, jag vill haaaaaa nåt....", Evelina bara grin-gnäller ingenting duger. Varför ska det alltid vara så när man är trött och sjuk själv? 50 minuter kvar sen slutar Fredrik jobba..Äntligen..
Just nu åker Evelina runt i sin gåstol och försöker plocka saker från vardagsrumsbordet. Hon har blitt riktigt duktig på att ta sig fram i den nu. Desto sämre går det med den där jävla puréen. Hatar allt som har med smakportioner att göra..Hon har börjat precis som Emilia, dvs hulka och spy när hon får skiten i munnen..Jippie säger jag bara..Ska hon hålla på och krångla lika länge som Emilia gjorde, så jag får amma i 1½ år till, då tar jag nog livet av mig. Det orkar jag verkligen inte med en gång till!!
Dags för alvedon igen känns det som..Och lite nässpray..Suck..



Kommentarer
Postat av: jenny

Nej, hon är 8 månader, eller 8½ är hon ju... =) Krya på dig!

2008-10-13 @ 21:02:28
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0