Gääsp

Tröttis idag, men det är ju inget ovanligt..Evelina somnade iaf vid 23:00 igår kväll, men sen vaknade hon 4-5 ggr inatt för att tutta. Är det inte det ena så är det det andra. Men det går ju åt rätt håll iaf, hon är ju inte uppe till 04-05 på nätterna längre! Fast man kanske inte ska ropa hej för tidigt, bara 2 nätter nu som hon somnat lite tidigare. Så regnade det inatt med, regnar fortfarande för den delen, och det känner mina jäkla leder av på en gång så dom gör ju såklart skitont, så jag hade så svårt att somna inatt också. Vred och vände på mig hur länge som helst. Så huvudvärk på det nu då för att man sovit som en kråka. Emilia verkar dessutom ha vaknat på alldeles fel sida för hon är inte rolig just nu. Hon grinar, gnäller och gör illas. Satt och sparkade på mig och när jag sa till att det gjorde ont vart hon jättearg och började grina och sen sparkas ännu mer. Rolig unge. Förhoppningsvis så vänder väl hennes humör senare, annars går jag hellre ut och sätter mig i regnet idag :-P

Fan vad dålig jag är på bilder egentligen..Borde ha en egen kamera nästan, eftersom det aldrig blir av att använda våran gemensamma. Fredrik som har den mest och alla bilder läggs på hans dator som jag sen inte alls har tillgång till..Men har ju inte direkt råd att köpa ännu en kamera..Hm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg jag med!:)

2008-10-16 @ 19:02:15
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0