Ger upp

Nu ger jag upp, jag får helt enkelt lita på er när ni säger att designen ser bra ut! Haha..Men jag vill ju naturligtvis ha en lite mer privat design sen, med egna bilder osv. Men sånt kan inte jag fixa till, då måste jag ha experthjälp. För dum för sånt jag!

Fredrik har haft en riktig otursdag idag. Gick ju som sagt ner till förrådet med lite grejor, och vi drog ner kartonger med en sån där liten ölvagn man brukar köpa till ölen man köper på kryssningar ni vet. När vi skulle gå tillbaka hem ville Emilia sitta och åka på den där tomma ölvagnen, Fredrik drog. Emilia hade skitkul, ända tills Fredrik tappade taget och vagn och unge for ner i asfalten, Emilia med huvudet först. Blev mycket tårar där kan jag lova. Men det gick bra, en liten bula vart det dock. Sen vid andra vändan skulle han bära ner en kartong med två tavlor uppe på. Självklart tappar han den ena tavlan högst upp i stentrappan så den flög ända vägen ner. Inte mycket kvar av den tavlan. Så kan det gå! Tyckte det var säkrast att jag stod för maten sen, annars hade han väl eldat upp köket..
Efter maten kom mamma förbi en sväng med motionscykeln jag fått. Skulle ha tagit hit den för länge sedan egentligen, men det har helt enkelt inte blitt av förren nu. Så nu på kvällskvisten har jag cyklat 15 minuter, lite mjukstart sådär. Skönt med samtidigt jobbigt. Känns i skinkorna, haha!

Läggdags för Emilia nu och hon och Fredrik bråkar som vanligt. Lyckades väcka Evelina som låg och sov så sött..Där rök min lugna stund..Trotsålder är för härligt, mycket fajter..Pust..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0