Get the party started

Ja då har man varit på sin första fest på 3½ år då! ^^ Gick hemifrån halv 8 och kom hem igen vid halv 11. Alldeles lagom. Jag hade iaf jättetrevligt, även fast en av grabbarna drev med mig för att jag drack saft :-P Men kan man inte dricka alkohol så kan man inte! Saknar ju inte alkoholen direkt heller så, det är ju sällskapet jag saknar.
Tack Linda & Linda för en trevlig kväll!

Just nu sitter jag och väntar på att min kära bebis ska bli trött så vi kan sova. Jag är iaf väldigt trött, gäsp gäsp..Fredrik ska på älgjakt imorgon så jag är ensam med kidsen, snark..Jag som hade hoppats på sovmorgon ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv, gumman!! :)

2008-10-25 @ 11:45:23
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: Frida

Kan tipsa om lite kläder jag säljer :) kika in på min blogg så får du se :)

Hoppas dagen varit bra annars!

2008-10-25 @ 15:22:32
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0