Godmorgon...?

Lite väl tidigt för att kliva upp tycker jag, men Evelina tyckte vi skulle gå upp en sväng så då lär vi väl göra det då..Blir nog inte så långvarigt, hon verkar så trött redan så. Men just nu bajsar hon så ska vänta ut det först, sen byta den såklart och sen får vi väl se om hon är sugen på att sova lite till. Hon har förresten feber nu. Kollade innan hon skulle sova för då var hon himla varm. 39 grader hade hon då. Snufflan, tänk att hon inte klarade sig från skiten..Jag sitter just nu och dricker honungsvatten för halsen är alldeles torr och öm..Måste förresten försöka slänga in en bild på Evelina snart, hon ser så annorlunda ut nu mot för sista bilden jag kan tänkas ha visat er. Borta är hennes mörkbruna hår och ut har det växt en liten väldigt blond kalufs, precis som på storasyster. Jag trodde verkligen att dom skulle bli mörka, med tanke på hur mörka dom var när dom föddes..Men det är ju inte säkert att dom kommer förbli blonda heller. Min lillebror var jätteblond när han var liten, men det är han då inte nu kan jag säga.

Slängde nyss ett öga på termometern, nollgradigt..Burr! Hatar kyla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0