Men gäsp..!

Åh..Emilia vaknade 07:00..Annars brukar jag ju få väcka henne vid 08:00 när det är dagis..Jag hade verkligen velat sova den där extra timmen..Hatar mornar..Är verkligen ingen morgonmänniska! Såg dessutom att det var pissigt väder ute, då blir man ju ännu tröttare. Jag som kanske tänkte ta mig till Kanalens öppna förskola idag..Men jag har ju inget regnskydd till vagnen..Åh..Men jag måste ju ändå ner på stan sen för jag ska ju till frissan..Hoppas det hinner sluta regna under frukosten, hehe..

Nu måste jag fixa matsäck åt Emilia, dom har ju utflykt på dagis idag. Ska nog ta och göra en kopp varm choklad åt mig själv med, halsen gör lite ont på morgonen, drygt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0