Mina ögon..

Gud så det svider i mina ögon! Känns svullna också..Va fan..Kan ju inte klaga på sömnen heller direkt..Evelina somnade 23:00, vaknade 2 ggr och tuttade innan jag fick gå upp med Emilia vid halv 9. Så jag har ju sovit rätt så bra ändå. Dessutom låg jag på soffan och slappade medans Emilia tittade på barnprogram på morgonen. Men vet inte vad det kan vara annars jag..Kan ju vara förkylningen också iofs. Är ju frisk men snorig och så fortfarande, det kommer man ju nästan inte ifrån när man har barn på dagis. Brukar ju bli konstig i ögonen när jag är förkyld ibland. Inte ögoninflammation, utan bara svid.

Nu är klockan kvart över 1, men vi har inte ätit lunch än. Brukar ju äta vid 12, men Emilia ville inte ha mat då. Sa till henne att säga åt mig när hon vart hungrig och än har hon inte sagt nåt. Lär väl värma maten snart ändå, kan ju inte äta hur sent som helst. Skönt vi har matlåda sen igår, slipper man anstränga sig så mycket, hehe..Sen efter maten måste jag försöka duscha lite, har inte världens snyggaste frilla nu inte..På tal om frilla, imorgon ska jag klippa mig igen! :-P Kort kommer det blir, hihi..Har inte sagt nåt till Fredrik, får se om han märker nåt när han kommer hem. Jag har både klippt och färgat håret förut utan att han märkt nåt, haha, så jag tycker det är så roligt att inte berätta nåt för att sedan se hur lång tid det tar innan han märker :-D

Kommentarer
Postat av: jenny

Hur kort ska du klippa då? =)

Spännande.



Jag och Lilly ska till öppna förskolan i morgon tror jag... Så säg till om du vill med! =D



Är det inte dyrt att simma? Hur har du tid med sådant? ha ha...

2008-10-20 @ 13:55:45
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0