Myskväll

Idag har jag och Fredrik haft myskväll. Ordnade barnvakt och sen åkte vi iväg och käkade på restaurang tillsammans. Det var väldigt länge sedan vi kom iväg och gjorde något själva, utan barn. Mysigt var det, och gott! Är ju viktigt sånt med, att få lite egentid tillsammans ^^

Sitter just nu själv hemma, Fredrik är på fest. Blir väl Björn Rosenström antar jag som för många andra. Brorsan och hans tjej ska dit dom med. Hon är här och hälsar på nu så nu har jag träffat henne för första gången med! Så nyfiken jag har varit :-P Mamma skulle också ut och festa, men hon skulle till Mulligans.

Usch, känner mig febrig igen..Och täppt i näsan och ont i halsen till och från under dagarna. Fredrik känner likadant. Blir vi väl sjuka snart igen..Roligt värre..Så länge barnen håller sig friska iaf så går det väl an.

Just ja, jag har förresten tagit ur min piercing i läppen nu. Den ville inte läka ordentligt och sen började den bli inflammerad. Den satt liksom snett, så staven och kulan skavde på ett ställe och där blev det som en blåsa, och så varade det. Funkar ju inte att ha det så inte..Så då fick den ryka. Kommer inte ta om den heller, var ju nästan finare utan :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0