Nämen oj då..

Var det så länge sedan jag skrev nåt? Såg nu att det var typ 3-4 dagar sen. Jenny var på mig igår och tyckte jag skulle blogga lite, hihi..Får väl göra det då! :-)

Vad har vi gjort sen sist då? Hum..*tänka tänka tänka*

I måndags så var vi ute typ hela dagen. Gick hemifrån vid lunch och kom hem vid halv 7 på kvällen. Vi gick ner på stan och handlade lite. Köpte nya grejer till hemmet. Tycker sånt är roligt jag! Köpte gardiner till köket och vardagsrummet, vart skitsnyggt! Så nöjd! Handlar alltid gardiner på DollarStore. Billigt ju! 50:- kostar det för 2 stycken panellängder, kan inte bli bättre! Dessutom är dom ofta riktigt snygga faktiskt. Synd bara att tapeterna i vardagsrummet är så jävla fula så dom förstör allt, men jaja..Efter nyår ska det rustas!!! Köpte jag mer då..En duk till vardagsrumsbordet. Sen hittade jag på en massa tallrikar och glas som jag ville ha, men inte en chans att jag skulle få hem det på vagnen så vi gick och hälsade på Fredrik på hans jobb, och berättade att han skulle få med sig en massa tallrikar och glas i bilen hem ^^ Köpte 24 nya tallrikar, stora, små och djupa. Så 8 nya kaffemuggar (haha skrev kaffemuppar först) och 9 nya glas. När vi kom hem sen blidde det till att plocka bort allt gammalt fult och in med det nya! Nöjd där med! Ja så köpte vi massa serveringstallrikar och skålar till tacos, så vi bjöd över mamma och brorsan på tacos för att inviga allt på en gång :-)

I tisdags, igår alltså, då kom Jessica, Isac och Ludwig förbi. Käkade lite mellis med dom och sen lekte ungarna och kärringarna drack kaffe ^^ Trevligt trevligt som vanligt! Känns som jag träffar mina kompisar alldeles för sällan..?

Idag fyller lillebror år! Grattis på födelsedagen Andreas! Vi ska dit och äta tårta efter maten. Längtar som en tok, för jag älskar tårta! Skulle kunna äta en hel alldeles själv ^^ Sen ska jag få med mig mammas träningscykel hem! Roligt! Kan man börja träna upp sina kassa leder och muskler. Ska bli skönt! Ska även köpa mig ett simkort och börja simma 1-2 ggr i veckan. Nån som har lust att simma med mig? Alltid roligare och lättare när man är 2. Dock blir det kvällssimning. Typ vid 18:00. Lite svårt att ha en bebis och en trots-Emilia med sig ^^

Nej nu börjar klockan springa iväg. Dags att börja med maten! Blir fläskfilé, nån fin rutig barbeque pommes och bea! Mums mums!

Kommentarer
Postat av: madde

jodå hakar gärna på :) säg till när du ska dit

2008-10-02 @ 08:00:46
Postat av: jenny

Ja, visst är det konstigt hur det blir? Undrar varför man känner så, känns ändå ganska bra att inte vara ensam om det. =P Även om jag önskar att ingen av oss kände sig ensam..

2008-10-02 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0