Nu är det jul..!

Sitter här och dricker julmust! Hur gott som helst! Men det känns ju som att det är liiite tidigt att börja med julgrejer redan nu..Är ju 2 månader kvar tills julafton..Fast julklappar började vi köpa redan i augusti tror jag ^^ På den fronten är det bra att vara ute i tid! Så slipper det bli så jäkla dyrt när man får ta allt på en och samma lön, och dessutom slipper man stressen. Men när man sitter så här och dricker julmust, ja då blir man nästan lite sugen på att plocka fram nån tomte och äta lite skinka..Så roligt med jul nu när man har barn! Kan man tokpynta och spendera massa pengar på julkappar, och se glädjen det skänker de små liven ^^ Evelina kommer väl iofs inte fatta så mycket av denna jul, men Emilia har redan börjat prata om att hon måste vara snäll så tomten kommer med julklappar åt henne, haha!

Just nu sitter Fredrik och Johan och spelar fotboll på X-boxet, huuuuur tråkigt som helst. Båda ungarna sover, och jag har inte ett skvatt att göra..Funderar på att läsa lite i min bok, "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson. Älskar verklighetsbaserade böcker, nästan det enda jag läser nu för tiden. Nu kanske ni funderar varför inte jag går och lägger mig när Evelina för en gångs skull somnat tidigt. Ärligt talat har jag inget bra svar på det, haha! Var meningen att hon bara skulle sova ca 15 minuter som hon alltid brukar göra på kvällen, men eftersom Johan är här så somnade hon lite senare än vanligt, och ja då duger det visst att sova längre än 15 minuter..Ops..Jaja, det är väl tur det är dagis imorgon för Emilia iaf, så kan man passa på att vila lite medans hon är där ^^

Sötgrodan

Kommentarer
Postat av: Titti

Nääääääää det är alldrig för tidigt för julen :)

2008-10-21 @ 22:17:48
Postat av: Cina Lindberg

Hihi jag köpte julgardiner för några dar sen och vi har oxå börjat köpa julklappar till Wilmer. =) Lika bra att börja i tid!

2008-10-22 @ 10:27:02
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0