Ny frilla

Tjoho då var håret klippt! Jag är jättenöjd! Så här korthårig har jag aldrig varit faktiskt. Men det är bara skönt! Inget långt hår som åker in i munnen på Evelina när man ammar, som hamnar i skiten när man byter bajsblöja, som hamnar i maten när man äter osv. Ska försöka fixa kort så fort som möjligt, så ni får se! Ska bli intressant att se vad Fredrik säger, men antagligen kommer han bara gnälla över att jag slösat pengar :-P

Efter frissan så blev det en snabb promenad hem och så kom Jessica med Ludwig och Cina med Wilmer. Var ett bra tag sen nu som vi alla träffades samtidigt. Alltid lika trevligt att ha bebisdejt! Ungarna blir ju så stora! Och jag kan stolt meddela att den enda bebisen som inte spydde idag var Evelina :-D Så skönt att min kräkbebis börjar bli "normal", haha! Vi vuxna drack iaf kaffe och snackade skit, som vanligt tss, och ungarna lekte. Evelina var riktigt tyst idag, annars brukar ju hon babbla på för fullt. Hon vart väl blyg kanske, enda tjej som hon var ^^

Sitter och funderar på om jag ska ta och baka lite bröd idag. Fick ju ett recept av Camilla här i bloggen som jag tänkte prova på. Hoppas det blir smaskigt! Det är ju faktiskt riktigt roligt att baka, bara man får lite tid till det. Så blir det ju lite extra gott när man gjort det själv! Luktar underbart gör det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0