Öhhh...

Vilken dryg dag..Hatar att må så här..Alltid ha huvudvärk, alltid vara trött..Söta lilla Evelina har bestämt sig för att trötta ut sin mamma rejält..Hon håller sig vaken till nån gång mellan 01:00 och 03:00, sen hinner hon vakna 1-2 ggr innan det är dags att gå upp med Emilia vid 08:00-09:00. Kuuuul! Dessutom har jag ju feber nu, fy fasiken..Hoppas jag mår bättre på torsdag, då fyller ju Nova 3 år och vi ska dit på kalas. Äta tårta ^^

Imorgon ska Emilia vara utan blöja på dagis för första gången. Nu har hon ju vart blöjfri här hemma ett tag, så nu tyckte vi och dagis det var dags att prova. Fredrik lämnade henne på dagis imorse och då frågade han om hon var äldst där nu. Då hade dom svarat att nej det är hon inte, men ändå så är hon det för hon är så duktig för sin ålder! *skryt* Förlåt, kunde inte låta bli.. ^^

Nää fy fan, nu ska jag slänga mig i soffan och glo vidare på tv..Svettas som en gris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0