Över för denna gång

Jaa då var kalasfirandet över för denna gång! Som jag skrev i förra bloggen så fyllde ju brorsan år igår. Hela 21 år ^^ Firade hemma hos mamma igår. Det var jag, Fredrik och ungarna, och så Wedde och Matte. För er som inte vet, så är Wedde och Matte mina ex, båda två! Haha..Wedde var min första pojkvän. Vi träffades när jag var 14 och höll ihop i 1½ år. Matte är Weddes kompis och vi vart tillsammans nån månad innan jag och Fredrik träffades. Numera är dom två brorsans bästa kompisar, haha! Så det kan bli ^^ Iaf så mölades det massa tårta, mamma hade gjort en skitgod tårta! Jag lovar, jag åt nog typ halva tårtan själv. Fick ju med mig biten som inte åts upp hem, så den smaskade jag på innan läggdags ^^
Idag så skulle pappa och farmor komma hit och fira brorsan. Pappa ville inte hålla i firandet hemma hos sig så det fick bli här. Han skulle iaf köpa med sig glasstårta, brorsan tycker inte om vanlig tårta. Men han hade köpt prinsesstårta och Swarzwaldtårta ändå, så brorsan åt inget. Hade sagt till honom att Fredrik jobbar till 5 och då ska vi äta, sen kunde dom komma. 10 i 5 kom pappa..Bra att han lyssnar..Så vi hann inte äta förrens efter dom åkt vid 7. Brorsan hade önskat sig boxerkallingar, men pappa hade köpt vanliga såna där gubbkallingar. Fy fan vad vi garvade! Så fult :-P

Nu ska jag byta blöja och amma, sen blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ meeed och festa! :)

2008-10-02 @ 21:54:58
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: Veronica

Emilia är 7 månader =)

2008-10-03 @ 14:46:40
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0