Skrämmande

Okej, att mina leder är kassa det vet jag redan och har vetat i typ 10 år. Men jag har ändå inte haft några sådär jättesvåra problem i vardagen. Jag klarar av att städa, även om det gör grymt ont, jag klarar av att ta hand om ungarna, även om jag måste säga nej till vissa saker. Men idag har jag fått be om hjälp med att både öppna en mjölkförpackning och en burk vaniljsocker. Det känns...Inte okej! Ska jag inte klara av att öppna saker och ting nu heller? Då kommer man ju känna sig ännu mer handikappad. Hatar detta..Jag är bara 24 år..Inte 84..

Ingen feber för min del idag. Emilia har varit sisådär. Inte direkt feber, men hon har inte varit att leka med inte! Vilket humör! Det nämde jag ju redan imorse..Usch, såna här dagar är så jobbiga..

Nu ska jag och karl'n min dricka lite varm choklad och äta lite mackor, vänta på att Evelina ska bli trött så vi får sova lite. På tal om Evelina, hon känns lite varm..Feber kanske..? Roligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0