Snö!?

Va fan i hela helvete..! Det snöar! Gud så jäkla less jag blir nu! Vill verkligen inte ha nå snö nu..Buhuhuhu..Jag hatar vintern ju..Inte för att jag tror att snön kommer att ligga kvar, och om den nu skulle göra det så blir det nog inte särskilt länge. Men ändå!
Plockade fram overaller, vinterskor, tjockvantar och tjockmössor åt ungarna idag och vinterjackan och vinterskor åt mig. Mössa har jag redan börjat använda. Har jädrans känsliga öron sedan jag förfrös öronen på nyårsafton för typ 6 år sedan. Sen dess får jag jätteont i öronen bara temperaturen hamnar under 10 plusgrader. Riktigt drygt..Där fick man för att man ville vara "tuff" och vara utan mössa på vintern!
Märkte iaf att de par vinterskor jag plockade fram nu inte alls var särskilt varma..Hade raggsockor i dom och jag frös ändå..Suck! Måste ta mina gamla vinterskor till skomakaren så han kan byta dragkedja på dom. Älskar dom skorna, enkla, sköna och passar till allt. Perfekt! Undra hur mycket det kostar att byta dragkedja egentligen..? Dom kan ju ta betalt, dom jäklarna..

Tog med ungarna ner på stan idag för att kika på Halloween-firandet. Inte var det mycket att se inte. Kallt och jäkligt bara. Emilia stod och dansade i krysset till musiken så folk stannade och skratta. Hehe..Älskar musik den ungen! Träffade på kusin Malin med familj där i vimlet så vi pratade en sväng. Nova hade fått sig en sån fin Halloween-sminkning, så vi tänkte att vi skulle gå och sminka Emilia med, men köerna var så långa så jag orkade verkligen inte. Såg även Linda och Linda med barn i vimlet, men jag kom inte åt att heja. Tror jag skymtade Jessica och Ludwig också. Så grymt irriterande att gå med vagn bland folk, för inte en jäkel visar nå hänsyn. Stannar mitt framför vagnen och vägrar flytta på sig, tränger sig före och knuffar på vagnen. Spö ska dom ha..
Fredrik kom ner efter jobbet men då drog vi hem på en gång för jag och ungarna hade tröttnat. Eller ja mest jag då ^^ Åkte hem och käkade och sen fixade vi lite Halloween-fika hemma istället. Tog fram chokladbollar och sockerkringlor från frysen och varm choklad till det. Mumma!

Nu sover båda ungarna och Fredrik spelar fotboll på X-boxet med Johan. Tror fan jag går och lägger mig jag med. Eftersom båda ungarna är snoriga så kan man om man har otur få kliva upp inatt då dom sover lite sämre då. Men förhoppningsvis sover dom som vanligt, då kanske man till och med vaknar utvilad imorgon! Eller så inte..Utvilad blir man väl inte förrens ungarna flyttat hemifrån! :-P

Gammal bild
Mina sötnosar myser tillsammans

Kommentarer
Postat av: Trädet

LÄS GÄRNA MIN BLOGG:)

http://www.hejtradet.blogspot.com/

2008-10-31 @ 00:19:07
URL: http://www.hejtradet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0