Syns det..?

Alltså, syns det att jag bytt design på min blogg? För när jag går in på den själv så är det den gamla designen som kommer upp..Fast jag har krånglat och bytt, sparat flera ggr..

Tidig morgon idag. Barngympa klockan 9. Var en annan ledare idag, och hon var mycket bättre! Varför kan vi inte ha henne varje gång för..Dom byggde upp en bana som barn och förälder sprang tillsammans bredvid varann, det var riktigt roligt. Emilia gillade delen där hon fick sätta ett hopprep på mig och jag fick vara häst :-P Men jag tror inte Fredrik fick i henne så mycket frukost imorse för gud så grinig hon vart mot slutet och det höll i sig tills vi kom hem och fått lite frukt i magen.

Igår följde jag och Emilia med mamma till min moster på kalas. Min kusin Madelene fyllde 18. Eller ja hon fyller nästa helg men då är hon i Turkiet. Det bjöds på tacopaj och broccolipaj först. Broccolipajen var skitgod! Sån ska jag nog ta och laga till nån helg. Sen blev det tårta. Emilia åt inte mycket alls, hon fick ju fatet med all frukt som blev över efter tårtdekorationen. Fruktfia! Tur hon hellre äter frukt än tårta och kakor ^^

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag ser ialla fall den nya designen!

2008-10-19 @ 11:18:52
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ser också den nya fina designen. :)



Kan det vara något så simpelt som att du bara behöver uppdatera denna sida?

2008-10-19 @ 12:17:56
Postat av: KalsongMorsan

jo det syns & snyggt blev det :D

2008-10-19 @ 19:25:52
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0