Typiskt..

Evelina somnade strax före midnatt och vaknade till för att äta vid 04:30. Höll precis på att somna om när hon såklart bajsar! Hon vart ju klarvaken när jag var tvungen att byta bajsblöjan. Aja, så kan det gå! Fick sova lite iaf. Fredrik ligger uppe i Emilias säng och sover med henne. Hon vaknade strax efter att Evelina somnat så han gick upp till henne och han ligger då kvar än. Mysigt att sova med henne ju..Saknade det lite med Emilia..Ville ju samsova med henne som bebis, men hon hatade det. Vaknade varje timme och skrek. Så fort vi la henne i spjälsängen för att få sova själv om nätterna, då var hon 5 dagar gammal, då började hon sova hela nätterna. Så tydligen ville hon inte sova med mig :-P

Kommentarer
Postat av: SophieMaria

Jag har en skiva. Fick den när jag startade en premunation på iform. Jag tycker det är jätte bra. Fick med en matta, balansbräda, gummiband och en pilatesboll också. Så nu är det inga ursäkter som gäller. Vi ska ju till fjälls i januari och då måste jag ha kommit i form om jag ska våga mig ut i backarna.

2008-10-15 @ 08:13:46
URL: http://sophiemaria.blogg.se/
Postat av: SophieMaria

Jag kan fråga om Anders kan bränna en kopia på¨min så kan du få den av fredrik

2008-10-15 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0