Vilken jävla dag..

Fy sjutton! Aldrig mer en sån här dag tack! Började ju fint redan igår kväll, då Evelina vägrade somna. Hon somnade 02:30, skitkul! Sen vaknade hon igen 03:30, jippie! Somnade om relativt snabbt, vaknade igen 08:00 och somnade om ganska snabbt igen. 09:30 kommer Emilia upp och väcker oss då Fredrik har somnat i soffan och Emilia behöver hjälp att kissa. Kuuul! Jag var så jävla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gick ner och skällde på Fredrik i ren frustration..Sen somnade Evelina en sväng igen och jag var inte sen på att somna jag heller. Vaknade vid 14:00, hehe..Då började helvetet rejält! Emilia har ända sedan dess bara grinat, gnällt, slagits och skrikigt. Fy faaaaaan! Så skönt att hon äntligen sover..Hoppas morgondagen är mycket mycket bättre, annars bryter jag ihop..

Barngympa 09:00 imorgon, gäsp! Men det uppskattas av Emilia, så självklart man släpar sig upp mitt i natten för att göra sig i ordning..Jaa 07:00 är mitt i natten enligt mig :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0