Godmorgon!

Evelina sov hela natten, men ändå är man så trött så trött..Gääääsp!

Idag ska jag och Jessica till Valbo och shoppa loss! Weeho! Hoppas verkligen jag hittar en skinnjacka nu då. Så måste jag ha lite nya underkläder, nytt smink är alltid roligt, och så ska jag kika lite på skor. Får väl se vad man kommer hem med! Åker väl efter lunch. Ska försöka ta mig in på toa och göra mig klar snart, så man har det gjort. Men det är ju såå tråkigt..Har tröttnat på mitt smink. Kan det ju passa bra med att köpa lite nytt idag, så kanske det är roligt att göra sig iordning ett tag till sen, hehe..Jag är ju faktiskt en sån där tönt som aldrig går utanför dörren utan smink..Förutom till dagis, tidigt på morgonen, men då drar jag på mig en keps!! Töööönt! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0