Håret är borta!!

Jaa, nästan iaf. Eller nää egentligen inte. Jag har nämligen varit till frissan idag. Bad henne klippa bort allt som var slitet. Håret blir ju jäkla slitet av graviditet och amning. Way too much hormoner liksom. Iaf, nästan 3 decimeter klipptes av. Iiiik! Men det känns bra, jag har haft kort förut. Och faktiskt så är det inte så kort heller ändå. Längsta längderna når till axlarna iaf. Och håret blidde mörkare också, när de sista av utväxten klipptes bort och så. Nice! Så nu kan man väl i stort sett säga att jag har min egna hårfärg helt och hållet! Det har jag inte haft på...Hum låt mig räkna..12 år!! Herregud..Skönt för håret att vila lite från färgning nu då ^^

Våran hemtelefon har dött..Kul..Inte en krona har man på mobilen heller. Gah!! Irriterande kan jag lova. Känner sig lite isolerad här hemma. Undra vad det kan vara för fel. Är inte själva telefonen det är fel på iaf, så det lär väl vara nå krångel med..Ehh..Nätet..?

Nu ska jag ta med mig Emilia in i köket och börja förbereda en hallon/blåbärspaj som vi ska äta till efterätt. Sen ska maten påbörjas. Blir laxpasta med dillkräm och avocado och sånt gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, kuul med ny frisyr. Ska boka tid för klippning i veckan jag också och klippa mig en helt ny frilla! LÄGG UT ETT KORT! :)

2008-09-16 @ 17:53:00
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0