Jag måste..

Men jag vill inte..Jaa det är städa jag pratar om! Den eviga sysslan! Det ser verkligen ut som en svinstia här hemma..Fredrik har inte vikt undan sin tvätt (nej jag gör det inte åt honom), Emilia har hällt ut alla sina leksaker över hela golvet, katten och Emilia tillsammans har skitat ner hela golvet med matfläckar, ögonklet och kattsand..Bläää!! Så snuskig jag känner mig..

Ska försöka få med Fredrik ut och handla lite nya tavlor sen. Behövs verkligen. Har hittat några jag tycker är snygga, får väl se vad han tycker. Inte var dom dyra heller. Det är ju alltid bra.

Meeen, huvudvärken vägrar ge med sig helt och hållet..Tur det har släppt lite iaf..Suck, aldrig kan man få må helt bra!

Äh ska väl göra ett försök med att städa upp här hemma då..




Ni har väl inte glömt att länka till www.uppdragbarn.se i eran egen blogg??



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vägrar också vika Kennys tvätt! Något får han göra sjäv! :) Om högen blir för stor så slänger jag ner kläderna i en ikeapåse och skickar ut dem på vinden, så slipper jag se den växande högen. Sen är det extra kul när Kenny tror att jag slängt bort dem hahaha!

2008-09-18 @ 19:36:22
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Sophy

Joo, dom e rätt unga o fräscha..=) Haha! Dom fick barn tidigt..18, 19 och 20...bara jag som kommer och förstör litegrann där med 26 haha!! Gammelmormor är 84 år, och mormor 66 och min mamma 47...så de e roligt!

2008-09-19 @ 10:54:22
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0