Reumatologen igen

Jaa då har man fått sina kortisonsprutor då. Det var inte trevligt..Den i fingret var inte så farlig, men den in knät den kändes! Högg han först in den, sen kände lite, tryckte in den lite till, kände lite och sen tryckte han in den ännu längre. Iiiihhh..Nu känns det som jag har en tennisboll i knät, och det hettar ganska bra..Men det är forfarande bedövat, tack och lov..Men det gör lite ont ändå. Undra hur det kommer kännas när bedövningen släpper jag..Doktorn sa att det kommer att kännas värre i nån dag eller så innan det börjar lugna ner sig. Kuuul..Aja, nu är det gjort iaf!

Ska försöka ta oss till affären och köpa lite snask till filmen ikväll, vi ska se Alvin and the chipmunks, hahah!! Funderar på om jag ska låta Fredrik åka själv eller om jag ska ta kryckorna och följa med..Hum..Ja först blir det iaf amning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0