Skriv rubrik här

Alltid lika duktig på att komma på fina rubriker ^^

Emilia är på dagis och jag sitter här med en glad räka bredvid mig. Okej, nu ljög jag, hon är skitsur. Leksaken gör inte som hon vill, haha. Har tagit fram gåstolen åt henne, tror hon gillade den faktiskt. Hon är ju inte så förtjust i att ligga ner mer, roligare att sitta eller stå ju! Då funkar gåstolen jättebra! Men gud så hon dreglar! Hon har suttit i gåstolen i ca 5-10 minuter och bodyn är redan dyngsur ända ner till byxorna med dreggel! Nice..Hugger efter precis allt också, min lilla huggorm. Inte lätt när det är tänder på G inte! Värsta är ju att det kan göra ont i munnen bra länge innan tänderna äntligen kommer upp. På Emilia började det göra ont redan vid 2 månader, sen kom inte första tanden upp förrens vid 9 månader ändå. Får väl se hur lång tid det tar på Evelina. Har ju känt två piggar i nedre käken och så har jag skymtat lite vitt under tandköttet i övre käken. Men som sagt, det kan ju ta lång tid innan det kommer nå tänder ändå!

Igår kväll åkte vi in till Gävle. Nej nu ljög jag igen, Valbo menar jag ju! Fredrik köpte 3 tröjor, 2 skjortor och ett skärp. Var ju 40% rabatt på Dressmann, då passar man på. Jag köpte en klocka, skitfin! Billig var den med, nedsatt till 249:- det är ju ingenting! Kollade efter en skinnjacka med men tiden började springa iväg så jag hann i stort sett bara fönstershoppa. Ska nog ta mig in till Valbo själv till helgen kanske och kika lite. Nån som har lust att hänga med? ^^

Jaaa..Dåligt väder ute idag. Vilken lycka..Jag och Emilia ska nog baka banankaka idag, snodde receptet av Linda, hihi..Eller snodde och snodde, jag frågade faktiskt om jag kunde få det :-) Lät så gott så det måste vi ju prova!

Nej nu måste jag verkligen byta kläder på dreggelpölen Evelina!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi köpte massa såna där dreggelhaklappar till Linnéa, vid Name It. Kostar 30 :-/st & är verkligen värd priset. Slipper byta kläder på henne stup i kvarten. Bara byta dreggelhaklappen & hänga upp på tork. ;-P

2008-09-09 @ 18:17:35
Postat av: Linda

Den är skitgod! Jag lovar s

2008-09-09 @ 22:03:25
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0