Terror på Killingvägen

Fy vilken jäkla natt! Nu är vi då bra trötta på våra grannar kan jag säga! I 2 radhuslägenheter snett bredvid oss bor två stooora utländska familjer. Tror till och med att det bor 3 familjer i en och samma lägenhet, var en av grannarna som berättade det. Iaf, vi har haft problem med dessa grannar förr, dom kör här utanför som idioter, jag och Emilia har hållt på att bli påkörda 2 ggr, dom står och tutar med bilen utanför oavsett tid på dygnet, dom förstör lekparken m.m. Men inatt, då fick vi fan nog! 23:45 blir det ett jäkla liv här utanför. Jag hade gått och lagt mig, men inte sjutton kunde man sova så som dom lät! Gick ner till Fredrik som bad mig ringa polisen. Tydligen hade dessa två familjer (eller fler beroende på hur många som bor i varje lägenhet) rykt ihop med varandra och börjat spöa på varann! Dom slog sönder varandra, bilarna, möbler, glas och vette tusan allt! Var ca 30 personer utanför som skrek och slogs. Ringde iaf polisen och fick svaret att dom var på väg, flera som hade ringt. Tog iaf 20 minuter för dom att komma, och då hade ju bråkstakarna redan hunnit dra, dom fattade ju såklart att polisen var på väg. 3 polisbilar kom iaf. Fotograferade alla utlänningar dom fick tag på, inne i deras lägenhet, gick utanför och letade i buskarna säkert efter nå vapen eller nåt, och så pratade dom med alla grannar dom såg var vakna. Sen åkte dom. Tror dom tog med några i bilarna när dom åkte också. Fy fan alltså, kul att bo här då! Vilket jävla ghetto det har blitt! Inte sjutton vill man släppa ut ungarna att leka här utanför inte. Har hört många grannar klaga på dessa familjer förut och efter det här lär det väl bli ännu mer. Flera stycken som funderat på att flytta, men allvarligt så borde det ju vara utlänningarna som ska flytta! Det är ju dom som är problemet! Missuppfatta mig inte nu, jag har inget emot utlänningar, så länge dom inte bråkar och förstör! Jag hade klagat precis lika mycket om dessa familjer var svenska. Dessutom tänker jag på deras stackars barn. Deras minsta är inte mycket äldre än Emilia. Stackars barn..
Nu ska jag iaf ringa till Sandvikenhus och klaga. Ryker inte dessa familjer nu, ja då jävlar blir det till att leta ny bostad för oss!

Kommentarer
Postat av: Linda

idioter dom där jävla utlänningarna håller jämt på!

2008-09-08 @ 15:58:14
URL: http://lindamariaireenejohansson.blogg.se/
Postat av: Jkw

Tyvär så blir de nog inte vräkta så enkelt. Sålänge de betalar hyran så är inte SH så mån om att kicka ut dem för då förlorar de ju pengar. ><



Men man kan ju hålla tummarna, bort med sånna idioter som sabbar för andra i området!

2008-09-08 @ 20:10:31
URL: http://blog.ooh.se
Postat av: A

j**la idioter, sen är det nog inte dom som betalar hyran utan staten, vilket är våra skattepengar, vilket betyder att vi betalar deras hyra. Rätt eller Fel ? Skicka hem dom till deras skitland så kan dom hålla på som dom vill där istället!!!

2008-09-10 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0