Tröttast

Ahhh..Är så trött..Lilla räkan fick feber igår kväll efter sprutorna. Inget oväntat, fick det ju sist med. Så hon har inte sovit bra inatt. Somnade väl nån gång efter 01:00..Jag vaknade 03:30 av nån anledning..Märkte att jag somnat med tv:n på (har en liten amnings-tv i sovrummet haha) medans jag låg och väntade på att Evelina skulle somna. Stängde av den och hann sova till 04:30 då Evelina vaknade och ville ha tutt. Somnade om igen, vaknade 06:40, Evelina ville ha tutt igen. Väckarklockan ringde 07:45, jag stängde av den och somnade om, men Emilia vaknade 08:10 och kom in och väckte mig. Upp och gjorde oss ordning för dagis. Evelina var så varm stackarn..Men när vi kom tillbaka från dagis, då var hon nästan inte alls varm längre och pigg och glad. På bara 20 minuter, hehe..Nu sover hon iaf, och jag ska passa på att göra detsamma! Snaaaaaaaark....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0