Bad day

Imorse sov vi över, så vi blev ca 30 minuter sena till dagis. Inget ovanligt nu för tiden. Men alltid lika pinsamt..Suck..Blev ju såklart stressigt och jävligt på morgonen då, och förkyld är man och inte ett dugg pigg..Fredrik är ju också hemma sjuk så vi hjälptes åt med ungarna. Evelina somnade inte som hon brukar på förmiddagen heller, så nu sitter vi här trötta, sjuka och lättirriterade, vilket naturligtvis resulterar i massa tjafs. Orka. Förhoppningsvis så blir det bättre under dagen, annars går jag och lägger mig..

Måste släpa oss till affären idag, trots sjukdomar. Massa som måste handlas hem. Funderar på att gå alla 4 så får vi en promenad i friska luften samtidigt. Kan ju aldrig skada. Skönt att röra lite på sig och andas lite annat än instängd sjukdomsluft.

På lördag är det ju förresten Alla hjärtans dag. Då har jag och Fredrik varit förlovade i 5 år. Det går undan! I sommar har vi varit tillsammans i 8 år också. Åren springer verkligen iväg. Får väl hoppas att vi är friskare till lördagen så att man kanske kan fira lite, gå ut och äta eller gå på bio. Eller som vi diskuterade tidigare, ta en lite längre skotertur och grilla och mysa i skogen eller vid sjön. Bara vi kommer iväg lite själva, jag och Fredrik, så blir det nog bra. Behövs ju ibland det med!
Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?

Undra om man kanske ska ta och hoppa in i duschen och tvätta bort lite lort och baciller. Känner mig inte som fräschaste i kommun nu inte. Sen måste jag ringa HC och be om en tid för att träffa läkare och diskutera lite angående sjukskrivning. Min nacke blir inte bättre, och nu på sistone har det till och med blitt lite sämre. Det kan inte vara bra, inte med tanke på att sjukgymnasten sa att jag skulle vara frisk efter 2 månader..Efter 2 månader är jag då alltså lite sämre..Jag blir så less..Hur sjutton ska man kunna börja jobba då?! Fan fan fan..Måste verkligen ha ett jobb så att pengarna börjar rulla in..Fredrik vill att vi flyttar annars, till en 3:a! Herregud, vi som knappt får plats i en 4:a som dessutom är radhuslägenhet..Vad göra..

Kommentarer
Postat av: madde

Ja det tog kanske lika lång tid då :D En trea kan vara mysigt ett tag men inte hur länge som hälst :)Men sen så är det ju skillnad på priserna också. Lägenheten som vi ska ha kostar 4600kr med garage och parkering 5000kr. Eran kostar väll runt 7000kr? Här kostar det hyra + el (på vintern) 7500kr - 8000kr

2009-02-12 @ 18:09:34
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: jenny

Jag som är för feg för att starta eget. ;P Annars tror jag vallhovsgården är ett hett ämne att jobba med. Du kanske vågar själv?



Jadu, jag har inget med hormoner i mig just nu. Vi kör med skitdryga gummit. SUCK!

Men det är inte därför jag ska dit imorgon. he he

2009-02-12 @ 20:56:09
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: jenny

Aha, så långt har vi inte tänkt. Kanske ska köpa någon smak men jag tycker ändå det smakar gummi. Ha ha.



Nej ,jag är inte med barn men tycker det är ganska roligt om folk tror det. =P

Egentligen är det något tråkigt jag ska dit på.

Cellprov för jag har mellanblödningar och blöder vid sex. inte så roligt, tydligen ett tecken på cellförändringar.

Som att jag inte hade nog just nu. ;P

2009-02-12 @ 21:43:13
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: malin

har inte märkt av nå "valentines day "idag.....snyft......knappt en hälsning=( stackes mig va? =/ jaha Emilia har fyllt?? grattis.....när fyller Evelina då?? snart ett år.....shit!! ang fre 13:e så "visste" jag inte ens att d var det,haha.....missa TOTALT det o inte hände d nå hemskt heller......undrar va det "skrocket" kommer ifrån!?......kram malin

2009-02-14 @ 22:36:05
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: malin

mycket kommenterande från mig nu=) men lära säga att vi ALLTID e sena till dagis å=/ o jag har "bara" ett barn.....men ett morgontrött ett.....e pinsamt att JäMT va sen....men att hämta e jag ALLTID i tid me iaf....o det är viktigast=)

2009-02-14 @ 22:38:41
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0