Bored now..

Just nu har jag väldigt tråkigt. Evelina kryper omkring och leker, Emilia tittar på film och Fredrik sover. Jag vill hitta på nåt!

Tidigare idag åkte iag jag, Fredrik och Emilia iväg till Gävle för att gå på bio. Mamma hade Evelina medans. Emilia tjatade hela vägen in, "vart är bion då?". Haha..Köpte festis, popcorn och en varsin chokladbit. Emilia tyckte inte om popcorn. Sällan hon inte tycker om sånt som man "ska" tycka om :-P Filmen vi såg hette "Familjen Dingel med flera". Tyckte inte den var särskilt bra, Emilia var inte heller särskilt road. Inte dom andra barnen i salongen heller verkade det som. Aja, alla barnfilmer kan ju inte vara bra! Kul att komma iväg på nåt iaf, och det var faktiskt lite skönt att få lite Emilia-tid. Behövs ibland!

Undra om jag ska försöka få med mig hela familjen ut på en liten promenad. Måste ändå till affären och handla grädde och creme fraiche till middagen. Ska göra sån där kotlettmojs vi gjorde för ett tag sen, så gott! Men Fredrik hatar, verkligen hatar promenader, så vi får väl se hur det går med den saken.
Ikväll kanske man ska försöka övertyga brorsan om att spela lite guitar hero. Känner ett sug efter det nu, haha..Sen behövde tydligen han raka skallen med, kan man ju passa på samtidigt. Han måste ju fixa till sig lite, för nästa helg kommer ju hans flickvän hit! Hihi, ska bli spännande att träffa henne, hon är äldre än mig :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0