Bulljävlar

Jag och Emilia bestämde oss för att baka lite bullar efter kvällsmaten. Hon fyller ju 3 år den 10:e så det måste ju börja bakas! Men det blir en ny sats senare i veckan, för det blev bara kattskit av det vi gjorde idag. Dom vägrade jäsa!! Så det blev bullar á la Nils Karlsson Pyssling..Skitgrejer..Måste ha blitt för varmt så jästen dog, fast jag hade sån där termometermojäng så det skulle bli rätt temperatur. Så kan det gå! Ska även baka chocolate chip cookies, chokladbollar, mums mums och ehh..Ja det var nåt mer jag hade tänkt mig. Och självklart tårta!! Kul att baka ju, men roligare att äta! Kalas blir det i helgen, för hon fyller ju på tisdag nästa vecka och då hinns det inte med nå kalas. Känner ni att ni vill komma förbi, så var så goda! :-P

Annars idag så har jag kört 3 tvättmaskiner här hemma. Diskat en diskmaskin och lite för hand som inte fick plats i maskinen. Blir väl till att städa hela veckan inför kalaset nu antar jag. Ungar och karl är bra på att stöka! Kanske, men bara kanske, hjälper jag till lite jag med.

På onsdag kommer brorsan hem från tjejen sin igen! Woho! Tomt utan lillebror i huset bredvid ^^ Han ville hyra film och käka massa godis när han kommit hem, självklart ska vi göra det! Fast vi är ganska bra på att lyckas hyra dåliga filmer, värsta dåliga skräckfilmer som typ ett gäng skolungdomar verkar ha slängt ihop under vårlovet eller nåt. Fast vi har kul åt det! :-D Har ni nå bra tips på skräckfilm så hojta! Dennis lär väl ha en hel hög antar jag, eller? ;-P


Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

När får man komma på kalas då? =) Och vad önskar hon sig???

2009-02-02 @ 22:01:51
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Sophy

Ååå chocolate chip cookiesar!! Fyyy sååå gott!!! Blev liiite sugen på de nu då!! Haha!! men men, inget sånt här på ett tag!! Men dom e grymma!!!

2009-02-02 @ 22:12:36
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Snart dags igen. ;)

2009-02-02 @ 23:08:24
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: jessica

Carl Bildts fru haha :D

2009-02-02 @ 23:55:03
URL: http://www.perskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0