En varm säng tack..

Gäääsp! Jaha, inte fick man sova nå bra inatt heller. Har nog sammanlagt sovit ca 2 timmar bara. Evelina krånglade som tusan inatt och självklart vaknade Emilia med. Gah! Sov mellan 04 och 06, sen slumrade jag några minuter innan väckarklockan ringde vid 07:45. Så typiskt, när man precis börjar glida in i värsta sköna sömnen, då ringer klockan..Undra när det ska börja vända, när man ska få sova ut? Antagligen när barnen flyttat hemifrån..Positiv? Kan jag lova! ^^

Happ..Händer idag då. Not much. Bakning efter dagis är det ju tänkt, sen måste det verkligen städas! Men Fredrik har fortfarande inte pratat med sin far om våran bokhylla som vi ska ta ner i vardagsrummet. Ena hyllplan har ju trillat ner för skiten som ska hålla de uppe har gått sönder. Bra skit, inte direkt. Är väl nå Jysk-grejer, deras möbler brukar ju gå sönder efter några få veckor. Iaf den andra bokhyllan vi har som är likadan gick ju sönder på samma sätt och det fixade Fredrik pappa, så nu behöver vi samma hjälp igen. Vill ju få upp skiten så vi kan få lite ordning här nere. Den andra bokhyllan är liksom överfull. Åh..Jag har ingen ork till att städa, men ska vi ha kalas i helgen så måste vi ju..Kanske man ska ta och fixa loppis istället och sälja all skit som Fredrik släpat hem som bara står? Förstår inte vad han ska med alla grejer till, hälften används ju knappt.."Det ser bra ut i bokhyllan", är ett svar man får ofta. Suck..Prylgalning..

Ingen som har ett jobb att ge mig? Jag vill börja LEVA! Kunna köpa lite nya kläder, nytt smink, klippa mig, hitta på roliga saker med barnen, resa, uppdatera hemmet osv. Känns inge kul att gå omkring i kläder man köpte medans man fortfarande gick i gymnasiet, alltså runt 2002..Och smink behövs för att dölja min fula nuna, jag är ju en sån där tönt som knappt går till brevlådan utan smink. Inte många av mina vänner som sett mig helt utan smink inte! Och håret..Det ska vi inte ens prata om..Och stackars barn som alltid får höra "vi har inga pengar till det nu". JAG VILL INTE VARA FATTIG!

Kommentarer
Postat av: camilla

Japp det var jag...fattade inte heller att det var du....trög är man ju!

Jag är hemma igen,känner mej inte alls bra....sååååååå himla trött i ögonen lixom,hosta,och fryser....ska krypa ner i sängen nu.

Tröjan hittade jag för halva priset på TEAMSPORTIA.



Camilla

2009-02-04 @ 13:55:12
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej.. Hittade din blogg idag. Va roligt att du också har en blogg.. Allt bra?

2009-02-04 @ 18:28:38
URL: http://frokendansk.blogspot.com/
Postat av: malin

passar på o kommenterar jag å då=)mina jysk-möbler har också trillat ihop....=/ o det där me smink.....jag går knappt osminkad fast jag e hemma själv o sjuk......dyygt att känna så.....men jag e sån o kommer alltid va....vissa tycker man e stört löjlig osv.....men tyck d då o va glad att ni kan va nöjda me er själv (vilket jag ej är då) meen du ÄR fin.....iofs kanske jag ej sett dig utan smink som du säger men det jag sett iaf=)

2009-02-05 @ 21:55:51
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0