Fredag den 13:e

Okej, hur många kommer att gå omkring skitskraja hela dagen för att nåt ska hända? Inte jag iaf! Har aldrig hänt mig nåt just för att det skulle vara fredagen den 13:e, så varför idag? ^^

Sovit som en räka inatt. Evelina vaknade vid 04, somnade om på en gång. Då vaknade Emilia. Somnade också om riktigt fort. Men inte jag! Hade sån jävla hosta så jag somnade nog inte om förrens nån gång efter 07..Då var det ju nästan dags att kliva upp..Så irriterande. Fast jag borde ju vara van vid att sova som en räka vid det här laget.
Fredrik jobbar idag. Blir borta hela dagen dessutom då det är personalmöte och mat och sprit efter det. Suck! Kunde inte jag ha fått bli riktigt frisk först innan dom drar till med sånt skit? Tänker dom aldrig på personalens sambos? :-P Får väl se om vi äter med mamma eller inte. Ska ringa lite senare, när hon kommer hem på lunch kanske. Eller så fixar jag och brorsan ihop nån liten surprise-middag!

Undra vad vi ska hitta på under dagen annars då? Var ju ganska kallt ute med..Men en promenad blir det iaf. Kanske vi bakar lite bullar. Diska ska göras också. Plocka lite från golven och dammsuga kanske. Tvätta skulle behövas det med. Gud så roligt det låter. Hatar såna dagar, men det är skönt efteråt, när allt är fint.

Haha måste förresten berätta om knäpp-Larsson. Vi handlade ju på Lidl igår och köpte bl.a. toapapper. Så när han kom ut från toa så frågade jag honom om Lidl-papperet fick godkänt. Larsson skiner upp som en sol, med ett leende från öra till öra och svarar:
-Värsta lyx, det är ju mycket mjukare än vårat vanliga papper! Det är ju 4-skikts! Känn på det, KÄNN PÅ DET!
Haha, ja det är ju tur karl'n blir lycklig för så lite :-P

Förresten så har ju filmen "Fredagen den 13:e" biopremiär idag, remaken alltså!  Vem vill se? Jag, kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Typiskt karlar ;P

2009-02-13 @ 19:10:45
URL: http://metrobloggen.se/malinkaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0